... & ...
ترمه
M.A.A.T
پنج شنبهبرچسب:,
[... & ...]

بد باختن یعنی:

یه عمر تلاش کنی شاه بشی...

بعد بفهمی بی بی دلت عاشق سربازه...!!!

============================

دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از اون.....

و همیشه قسمتی از غم دیگران باش نه دلیل آن...!!!



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت6:08---30 آبان 1392
سلام چشم حتما میام شما هم لینک شدی بازم میگم ممنون میشم گه ب وبلاگم تشریف آوردین رو بنرای تبلیغاتیم ی کلیک کوچولو داشته باشین.مرسی

امیر حسین
ساعت19:42---19 مهر 1392
اولیو فهمیدم ولی دومی خیلی سخت بود ، میتونی یه بار دیکه بگی
پاسخ:دیگه از این واضح تر؟؟؟؟؟؟


mahdi
ساعت13:01---27 شهريور 1392
درود.

والا من ک ارزو ب دل موندم ک یه بار بیام بیام وبت تو اپ کرده باشی در عوضش من اپم ها عزیزم!!!!!!
پاسخ:باشه سر میزنم. اصن همین امروزم خودم اپ میکنم خبرت میکنم.


آرمـــــــــان
ساعت11:20---27 شهريور 1392
روی دلای ادما هرگز حسابی وا نکن/ازدرنشد از پنجره زوری خودت رو جا نکن/ادمکای شهر ما بازیگرانی



قابلن/وقتش بشه یواشکی روقلباهم پا میزارن/تو قتلگاه ارزو عاشق کشی زرنگیه/دلخوشی های الکی وعده



های یواشکی/عشقاشونم خلاصه شد تو یه نگاه دزدکی/قصه روزگار اینه به هیچکسی وفا نکن/روی دلای ادما



هرگز حسابی وا نکن
پاسخ:واقعااااااااا لایک


منا
ساعت19:11---24 شهريور 1392
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$___ _
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$


mahdi
ساعت16:21---24 شهريور 1392
درود.
خو تو ک حوصله نداری چرا وب زدی ایا؟!
خخخخخ
خو رمزتو بده من برات اپ کنم خخخخخخ
در ضمن اپم ها!!!!
بیای ها!!!!
قربانت!


یسنا
ساعت22:00---23 شهريور 1392
اجییییییییی اپم

تو چرا اپ نمیکنی تنبل
پاسخ:سلام یسنا جان وقت دارم اپ کنم عزیزم. ایشالله میکنم


mahdi
ساعت19:27---20 شهريور 1392
درود.

تو ک هنوز اپ نکردی ای بابا!!!!!!

خخخ

راسی مث همیشه اپم بیای خوش حال میشم!

قربانت!
پاسخ:سلام مهدی جان حوصله اپ کردنو ندارم..... باشه حتما سر میزنم......


mahdi
ساعت19:07---18 شهريور 1392
درود.

اجی ترمه اپم ها سرت گرفت ی سر بزن عزیزدلم!
پاسخ:باشه حتما سر میزنم.....


آنا
ساعت15:56---18 شهريور 1392
همه چی عالی بود.....وبت واقعا محشره.....










پاسخ:مرسیییی


arash
ساعت3:05---18 شهريور 1392
دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت:





تو را چه به عشق. . .





گفتم چرا؟





گفت تو خوابی و عشقت در آغوش دیگریست . . .





لبخندی زدم و گفتم :





خدایا این مخلوق توست . . .





شاید تو خوابی که خبر از رسم دنیایت نداری . . .
پاسخ:عالی بود.....مرسی که سر زدی بازم بیا خوشحال میشم.....


یسنا
ساعت16:07---17 شهريور 1392
هییییییییس
دست رو دلم نذارین.
دستتون میسوزه
آخه داغ خیلی چیزا رو دلم مونده
^^^^^^^^^
آپم گلم


مائده
ساعت12:52---17 شهريور 1392
سلام خوبی به وب منم بسر....هر روز بیا

مائده
ساعت12:52---17 شهريور 1392
سلام خوبی به وب منم بسر....هر روز بیا

نیوشاااااااا
ساعت16:28---16 شهريور 1392
سلامممممممممممممممم

وب زیبایی داری خیلی خومشله هم عکساش هم متنات مرسی واسه مطالبت عزیزم بازم بهت سر میزنممممممممممممم.

منتظر باشششش

فعلا بای تا بعد.


پاسخ:سلام مرسی که سر زدی خوشحالم کردی نیوشا جووووون.بازم بیا پیشم......


نگین
ساعت16:38---15 شهريور 1392
عالی بود عزیزم مرسی از مطالب زیبات بازم بهت سر میزنم.
پاسخ:مرسی عزیزم که سر زدی خوشحال شدم حتما بازم سر بزن منتظرتم.....


mahdi
ساعت14:11---15 شهريور 1392
درود.

دمت گرم متن هایی ک انتخاب میکنی عالیه.

بهت تبریک میگم بابت این حسن سلیقه.

در ضمن ممنون بابت حضورت در وبم!

بازم بیا پیشم

خوش حال میشم از حضورت!
پاسخ:حتما میام داداش مهدی.....مرسی نظر لطفته.....


ترانه
ساعت18:51---14 شهريور 1392
با سلام فراوان!
خواستم خدمتتون عرض کنم :
داستانم آپه!


لاله
ساعت23:17---12 شهريور 1392
زیبا بود مرسی از پستای قشنگت گلم.....بازم بهت سر میزنم.....

یسنا
ساعت13:40---8 شهريور 1392
اپپپپپپپپپپپم عزیزم
بدو بیا منتظرم


ღشمیم عشقღ
ساعت20:29---6 شهريور 1392
گـــــــــــــاهــــــــــــــ ـی خلــــــــــوتــــــــــــــ و تنهـــــــــاییم را بــــــــه هـــــم بـــــــــــــــــــــــــریــ ــــــــــــــز..

مگــــــــــــــذار بــه نبــــودنتــــــــــــــــــ عــــادتــــــــ کنـــــــــم....!!



"آپـــــــــــم"


ترانه
ساعت12:14---6 شهريور 1392
آپممممممممم

kiyana
ساعت15:42---4 شهريور 1392
اولین بار نیست..!
که گریه میکنم...!
اما...
اولین بار است...
که گریه ارامم نمیکند...!!
آپم عزیزم...


نسیم
ساعت13:15---31 مرداد 1392
آپـــــــــــــــم جیگری

ترانه
ساعت22:20---29 مرداد 1392
آپمممممممم

ترانه
ساعت11:06---26 مرداد 1392
upaaaaaaaaaaaam

sherlock
ساعت14:19---24 مرداد 1392
foqolade bod
mc


ترانه
ساعت13:09---23 مرداد 1392
سلام!
آپم....
یعنی برای آخرین بار آپــــــم....


araneh†
ساعت23:25---22 مرداد 1392
آپمممممممممممم با قسمت چهارم داستان!

ترانه
ساعت19:59---22 مرداد 1392
آپممممممممممممممم

ღ♥ღشمیم عشقღ♥ღ
ساعت12:14---22 مرداد 1392
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$___ _
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$


ترانه
ساعت10:06---22 مرداد 1392
سلام آپم!با قسمت دوم داستان ترمه جون تو رو تو قسمت سوم اوردم

Milad
ساعت17:52---21 مرداد 1392
سلام ممنون از مطالب خوبتون موفق باشید.
پاسخ:مرسی که سر زدی.....خواهش


آوا
ساعت14:26---19 مرداد 1392
سلام ترمه جون خیلی قشنگ بود واقعا خوشم اومد مر30 عزیزم.....

سمیرا
ساعت14:22---19 مرداد 1392
سلام ترمه جون خیلی قشنگ بود مرسی.....

ترانه
ساعت16:47---18 مرداد 1392
__†‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡

ترانه
ساعت13:02---18 مرداد 1392
سلام.آپم

ترانه
ساعت11:45---18 مرداد 1392
عزیزم منو با عنوان :
✴ ـفـاכּـۅ๛ ؏ـݜـ♥ـقـ ✴
لینک کن!
راستی گلم من تو پست: قــــمت ـاۅڵ נـاـــــتاכּ ×ضَړَبــﺂכּِ زِכּـנِگـےِ×
داستان نوشتم از خودمو عشقم!دارم نقش جمع میکنم!دوس دارم توهم باشی ...!داستانمو بخون سریالیه!یعنی طولانیه من قسمت به قسمت میذارم!هنوزم فقط یه قسمتشو نوشتم!بیا ببین اگه دوس داشتی قربونت برم تورو هم میارم ببین من برای یه دختره که اسمش "السا"هس نقش ندارم خواستی اونو بگیر!راستی داشت یادم میرفت!
یه وب دیگه هم دارم تو اونجاهم لینکت کردم!توهم اون وب منو لینک کن! با عنوان:
╬♥═╬ lOVeRs TaTaLOoo ╬♥═╬
tatalooof.rozblog.com


ترانه
ساعت23:59---17 مرداد 1392
سلام عزیزم!وب خیلی زیبایی داری!
منم یه وب دارم امید وارم خوشت بیاد بهم سر بزن نظرتو راجبش بگو خواستی تبادل لینکم میکنیم!
راستی من هر وقت آپ کردم خبرت میکنم تو هم منو خبر کن


kiyana
ساعت19:51---17 مرداد 1392
خوشمل بود آبجی!!!!بازم بیا منم آپم

یسنا
ساعت19:47---17 مرداد 1392
خدایا مارو ببخش که در کار خیر
یا جا زدیم یا جار زدیم...
^^^^^^^^^^^^^
اپم اجی ومنتظرتم


sherlock
ساعت19:11---16 مرداد 1392

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤< br /> _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


ღشمیم عشقღ
ساعت16:34---16 مرداد 1392
عيد فطر مبارك عزيزم الان جلوي اينه بودم ماهو ديدم

lady
ساعت12:02---16 مرداد 1392
خیلی قشنگ بود







درود...
پاسخ:میسی عزیزم.....


مرتضی
ساعت21:44---15 مرداد 1392
قشنگ بود
پاسخ:میسی از حضورت.....


angrygirl
ساعت18:28---15 مرداد 1392
silomm asisam omatam avalesh teri feri junam ye bosss kon manoo avarin zibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bod neveshtat
پاسخ:بوس اتی جونم.....میسی.....


asal
ساعت18:00---15 مرداد 1392
یه زمونه ای شده

اگه برای عشقت کوه هم بکنی

به پای فرهاد بودنت نمیذاره…

میذاره به پای کنه بودنت!!


پاسخ:میسی از حضورت.....


نسیم
ساعت17:25---15 مرداد 1392
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_____________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
________$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
______$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
_$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
___$▪▪●▪▪●من آپـــــــــــــــــــــــــــم
جيگرتووووووووو اجي


یسنا
ساعت16:03---15 مرداد 1392
یک صندلی خالی

کنار رویاهایم جای توست...

بشینی یا بروی در خاطرم میمانی...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

زیبا بود
پاسخ:میسی خوشحالم کردی .....


ღشمیم عشقღ
ساعت13:13---15 مرداد 1392
خیلیی عالی بوووووووووووووووود خوشم اومد
پاسخ:میسی عزیزمممم.....خوشحال شدم از حضورت.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
ترمه